Sleutelwoorde

, , ,

Bloganuary writing prompt
What would you do if you won the lottery?
Photo by Waldemar on Pexels.com

Die dag toe die dobbelmasjien in Sun City my nadergewink en toe AL my geld ingesluk het, het ek besef dat ek maar liewer moet verby hou – maar dit keer nie dat mens droom oor wat jy met die geld sou maak nie!

Ek sou aldrie my kinders se huislenings vereffen, sodat hulle ‘n stukkie aarde het wat net aan hulle behoort, met “vier mure teen die suidewind”. Daarna sou ek die huisie hier langs my Amerikaanse kinders koop en my vindingryke dogter loslaat om dit te verfraai, terwyl ek al die rekeninge by Lowes en Homegoods en Ollie’s betaal.

Wanneer dit klaar is, sal ek daarvan ‘n Airbnb maak en in ‘n skrikwekkende landlady verander, wat jaloers oor haar eiendom waak en nie skroom om mense weg te jaag wanneer haar kinders wil kom kuier nie.

Aaaag ja – “If wishes were horses, beggars would ride…” (Elke keer as ek Google vra om te vertaal en die ou sukkel – “As wense perde was, sou bedelaars ry” – voel ek verlig, want die menslike brein bly nog bo.) Wat is tog die regte Afrikaans hiervoor?