Daar kom ek toe nou-die-dag op hoogs onvleiende definisies van ‘n blog af. Ek gaan nie aanhaal nie, dis regtig onverkwiklik (ken julle daai nuttige woord?)

Daar is ook al ‘n Afrikaanse ekwivalent vir “blog” voorgestel wat my skuins laat opkyk het, nl. “spogblad”. Spog ek op my blog? Ja, Tina het my al betrap dat ek, soos sy dit tong-in-die-kies genoem het, “fyn spog” – maar regtig brag? O toggie, ek hoop nie so nie! Ek’s dus maar dankbaar dat die volksmond die leenwoord “blog” aanvaar het.

Mense wat nog in die hoofstroom van die lewe spartel en kosbare tydjies moet afknyp om hier te skryf en te lees, besef dalk nie hoe belangrik die blogs vir iemand met meer ledige ure kan wees nie. Die lewe is mos alewig óf te veel, óf te min. Een van die dae begin ek my kleinseuntjie oppas, dan sal julle heelwat minder van my hoor, maar die afgelope maande, toe ek ‘n vyfde wiel aan die wa was omdat my liewe skoondogter nog met kraamverlof was, was die skryf en lees en gesels hier vir my soos ‘n reddingsboei.

Vanoggend sien ek ‘n kommentaar wat ek jare gelede neergeskryf het, toe ek nog op LitNet geblog het. Ek het vertel van ‘n volmaan op my verjaarsdag en gewonder hoeveel volmane ek nog hier op aarde sou kon geniet. ‘n Interessante blogger met die skuilnaam Verskriklik het geantwoord:

Moet nie wonder oor die mane nie. Hulle sal vir hulself sorg net soos die liewe mooiheid van die lewe vir jou sal sorg.

Profetiese woorde! Waar is Verskriklik nou? En die ander LitNet-bloggers wat vir my soveel beteken het: Maryna, wat spesiaal strand toe gery het om vir my ‘n foto te gaan neem van die woorde van Psalm 23, op ‘n rots langs die see geverf: die Here is my Herder; Die borrels in my brein, wat haar reis na volwassenheid met ons gedeel het; Joanna, wat die smart van ‘n gestremde kleinkind moes verwerk; Celeste, wat Kaapstad en haar wedervaringe daar so helder en vaardig geteken het… Ek verlang na hulle, ek wonder hoe dit met hulle gaan.

Daarom is ek so dankbaar teenoor julle almal wat hier kom kuier – die oud-LitNetters en die WordPressers wat ek hier ontmoet het. Dankie, dankie – en doe zo voort!

