Lees meer oor Scrapydo se Toeka-Tokkel:  https://scrapydo2.wordpress.com/2016/01/07/toeka-tokkel-2016-welkom/

Lank het ek gewik en geweeg: sal ek, of sal ek nie? Sal ek die verskriklike lang reis na Nieu-Seeland toe aandurf en oor Kersfees vir my broer en sy gesin gaan kuier? Hoe innig bly en dankbaar is ek nou dat ek dit tog gewaag het!

In my soektog na ooreenkomste met Suid-Afrika het ek aan die groen heuwelglooiings van Natal gedink, aan die laat sonsondergange van Kaapstad in die somer, aan die reënwoud van die Oos-Kaap. Uiteindelik moes ek egter besgee, want Nieu-Seeland is Nieu-Seeland, nie ‘n konglomerasie van ‘n ander land se eienskappe nie.

Die sand van die strande is hoofsaaklik kleigeel, partykeer wit en soms selfs swart, met blinkertjies. Die rotse lyk anders en teen die horison lê die dramatiese silhoeët van Rangitoto – ‘n uitgebrande vulkaan. In die baaitjie naaste aan ons was daar nie branders nie, want dit lê binne ‘n veel groter baai, sodat die golfies klein kabbelinge is. Die bome groei reusagtig groot en die welige agapanthus – ‘n indringerplant wat party Kiwi’s verpes – wys watter waterryke, vrugbare omgewing dit is. Daar is talle natuurreservate wat die pragtige reënwoud bewaar en teen die kranse wat oor die baaitjies troon, klou die pohutukawas verbete aan die rotswande vas – Nieu-Seeland se “Christmas tree” wat in Desember bloedrooi blom.

cropped

Die mooiste klank vir my was die getjilp van die tui (mens spreek dit uit “toewhie”) – ‘n mediumgrootte voëltjie met die ongelooflikste verskeidenheid note.

Ek kon met my voete in die sand vroetel en my arms om wonderlike ou boomstamme slaan.

5 Beautiful path.JPG

Ons het roomys in suikerhorinkies geëet:  souterige karamel en skerp suurlemoensorbet.

Die seelug was vars en die water skoon en helder.

3 Splash!.JPG

Harbour scene.JPG

Dit was ‘n ongelooflike voorreg om so deur my familie gekoester te word en ‘n lieflike land te verken.

 

 

