(Scrapydo is die meesterbrein agter Toeka-Tokkel:  https://scrapydo2.wordpress.com/2016/01/07/toeka-tokkel-2016-welkom/)

Ek staan op die rand van ‘n afgrond. Wyd voor my strek die wonderlikste goue lig, deurstraal met rooskleurige skakerings. Ek is bang – so bang! Maar die lig bekoor my só dat ek vorentoe val… Toe ek ‘n vergeestelikte vriendin van hierdie droomervaring vertel, som sy dit perfek op: “Falling into grace”.

In 2010 was ek vas oortuig dat ek daardie jaar nie sou oorleef nie, vanweë die stresvolle uitdaging van my pligte by ‘n internasionale konferensie. Ek was een van die onsigbares, moes toesig hou oor die tolkdienste, en het geglo ‘n hartaanval is my voorland – voete eerste sou hulle my by Sandton se Konvensiesentrum uitdra. Ses jaar later en hier is ek nog steeds.

Dis nou genadetyd – ek het reeds die Bybelse leeftydtoekenning bereik. Om my is daar die leë plekke van mense wat nog soveel sou kon bied. Wanneer sal my tyd op hierdie mooie aarde verby wees? Hoe kan ek intussen die bitterheid van die ouderdom hokslaan?
Ek het net een allesomvattende voorneme vir 2016: “Moenie bang wees nie”.

 

 

 

 

 

